Yılın Enleri

31 Aralık 2015 Perşembe

Herkese iyi yıllaaar! :) Koskoca bir yıl daha bitti; ama ne ara bitti,  ne kadar çabuk geçti hiç anlamadım. Time flies :( 2015 fena değilse de 2016 herkes için çok daha iyi geçer umarım :)
Geçen gün yeni yıla girme hazırlıkları yaparken bir yandan 2015'te neler okuduğumu düşünüyordum, en iyi kitapları aklımda sıralamaya başlayınca dedim ki neden bunu yılın enleri olarak blogda paylaşmıyorum ^_^ Ve 2015'te okuduğum en iyi kitaplar ve izlediğim en iyi dizilerle işte geldim buradayım! ^_^


Bu yıl okuduklarım içinde en sevdiğim 10 kitap kesinlikle bunlardı. Diğerlerinin arasından seçerken zorlansam da top 10 listemi bunlar oluşturdu. Yarısının İthaki Yayınları'ndan çıktığı düşünülürse yılın favori yayınevinin de İthaki olduğu belli oluyor sanırım :D İthaki'den gözüme kestirdiğim daha çok kitap var, elimdekiler bittikçe onları da sırayla alıp okumayı düşünüyorum. 2016'nın favori yayınevi de İthaki olacak sanırım ^_^


Yılın ilk ayı finaller ve son sınıf olmam dolayısıyla benim için çok yoğun geçmişti, bütün bir dönemin yorgunluğuyla da bıkkın hale gelmiştim artık. Ara tatil gelir gelmez de kendimi eve kapatıp dizi izlemeye verdim; önce takip ettiğim dizilerin izleyemediğim bölümlerini bitirdikten sonra bir arkadaşımın tavsiyesiyle Friends'e başladım. BAŞLAYIŞ O BAŞLAYIŞ. Komedi dizilerine olan ön yargımı kıran, diziyi izlediğim süre boyunca ev halkından gülme artık yeter komşular kapıya dayanacak diye tepkiler almama neden olan, 2 haftada 10 sezonunu hatim ettiğim harika ötesi bir diziyle başlamış oldum yıla. Hiç abartmadan söyleyebilirim ki Friends hayatımda izlediğim en iyi 3 dizi arasına rahatlıkla girer. 10 sezon boyunca bir kez bile sıkılmadım; son bölümü izledikten sonra sanki ben kendi arkadaşlarımdan ayrılmışım gibi üzüldüm, keşke bitmeseydi dedim. Bir kez bitirilip sonra unutulacak bir dizi de değil; ben şimdilerde tekrar izliyorum. İleriki yıllarda da izlemeye devam edeceğime eminim.


Friends bittikten sonra oluşan boşluğu nasıl doldursam diye düşünürken Doctor Who'ya başladım. Doctor Who, çevremden sürekli duyduğum ama nedense daha önce hiç izlemediğim bir diziydi. İzledikten sonra bundan büyük pişmanlık duysam da geç olsun güç olmasın diyorum :D Whovian olmak için diziye geç başlamanın bir etkisi olmadığını da görmüş oldum, zira bu da ilk 3 listeme girdi bile. Ayrıca sadece modern seriyi izlemekle kalmadım, klasik seriye de başladım ve İthaki'den çıkan Doctor Who kitaplarını da okudum. Dizinin yeni sezonunu ve çıkacak diğer Who kitaplarını merakla bekliyorum.


The Flash, 2014'te başlasa da ben yoğunluktan dolayı izleme fırsatı bulamamıştım. Buna da ara tatilde başladım ve çok sevdim, yan dizisi olduğu Arrow'a daha ilk sezonuyla fark attı bence. 

Bu yıl 3 tane yeni diziye başladım ve hepsi de harikaydı, hepsinin fanı oldum ve günlerce etkisinden çıkamadım. Okuduğum kitapların da öyle. 2015 okuma ve izleme açısından tadından yenmeyen bir yıl oldu benim için. Darısı 2016'nın başına diyorum ve tekrar herkese iyi yıllar diliyorum. Yeni yıl hayallerimizin gerçekleştiği, bize güzel fırsatlar sunan, mutlu, sağlıklı ve dopdolu bir yıl olsun! ^_^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS