Bu Ay Okuduğum Kitaplar (Aralık 2015)

30 Aralık 2015 Çarşamba

Zaman çok çabuk geçiyor. Daha dün kasım ayında okuduğum kitaplar yazısını yazmış gibi hissederken şimdi aralık ayında okuduğum kitapları yazıyorum. Bir ay ne ara bitti de yıl sonuna geldik, hiç anlamadım.
Aralık ayı, okuma düzenim açısından fena sayılmayacak bir şekilde geçti. İlk iki hafta Kurucunun Kızı, Devrimin Kızı ve Doctor Who: Trenzalore Öyküleri olmak üzere 3 kitap okudum. İkinci haftadan sonra biraz yoğundum ve ister istemez okuma hızım düştü, ayın ilk iki kitabının bende yarattığı olumsuz etkiyle de elim kitaplara pek gitmedi açıkçası. Ama ne zaman ki Siluet ve ondan sonra da Dehşet Ağı'na başladım; metroda, arabada, otobüste sürekli kitap okur oldum. 
Ayın ilk kitabı olan Kurucunun Kızı, pek sevemediğim dolayısıyla aralığa kötü bir başlangıç yapmama neden olan kitap oldu. Sosyal medyanın gösterişine kanarak aldığım bu kitap benim açımdan vasat kitaplar kategorisine anca girebildi. Detaylı yorumum için buraya tıklayabilirsiniz.
Başladığım serileri yarım bırakma gibi bir huyum olmadığından ve hazır elimdeyken okuyayım da bitsin diyerek başladığım ikinci kitap Devrimin Kızı da Kurucunun Kızı gibi sevemediğim kitaplar arasında yer aldı. Bu seriden sonra genç yetişkin okumadan önce iki kere düşüneceğim sanırım. Devrimin Kızı yorumuna buradan ulaşabilirsiniz.
Üçüncü kitap bir arkadaşımla birlikte ardarda okuyacağımız 3 Doctor Who kitabından ilki olan Trenzalore Öyküleri oldu. Aralık ayına yaptığım kötü başlangıçtan sonra Doktor bana ilaç gibi geldi, kitabı 11 Doktor 11 Öykü kadar başarılı bulmasam da genel olarak sevdim. Trenzalore Öyküleri yorumu için tık tık.
Siluet, aralıkta okuduğum 2. Doctor Who kitabı oldu ve ben kitaba kelimenin tam anlamıyla bayıldım. Goodreads puanı ortalama olsa da bence kitap ortalamanın çok çok üstündeydi. Her bölüm beni şaşkınlığa uğrattı ve hiç tahmin edemediğim bir şekilde son buldu. Siluet'ten sonra ilk kitaplarla bozulan moralim yerine geldi.
Ayın son kitabı 3. Who kitabı olan Dehşet Ağı oldu. Bu kitap Siluet'ten bile daha iyiydi, başlarda yoğunluktan çok elime alamasam da başına oturunca bir günde bitirdim. İthaki gerçekten çok güzel Doctor Who kitapları basmaya başladı, sıradakileri merakla bekliyorum.
Böylelikle ben aralık ayında 5 kitap okumuş oldum. Pek iyi başlayamasam da hem ayı hem seneyi kitaplar açısından harika bir şekilde bitirdim. Bunun verdiği gazla 2016'da neler okuyacağımı planlamaya başladım bile. Siz yılın son ayında neler okudunuz? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS