Kitap Alışverişi

12 Aralık 2015 Cumartesi

Bu aralar kitap alışverişini o kadar abarttım ki anlatamam. Yayınevlerinin son zamanlarda peş peşe çıkardıkları kitaplara kayıtsız kalmak o kadar zordu ki bir baktım sürekli sipariş verip duruyorum, yakında parasızlıktan yiyecek yemeğim kalmayacak ama okuyacak kitaplarım boyumu aşmış olacak :D Gerçi pek şikayet edeceğimi sanmıyorum da, neyse. Bakalım neler almışım :)

En en en en en çok beklediğim kitabımın olduğu siparişle başlıyorum önce ^_^ Neil Gaiman yeni okumaya başladığım yazarlardan biri olsa da en sevdiklerim arasında yerini aldı bile. Amerikan Tanrıları da benim yana yakıla aradığım bir kitaptı, baskısı tükenmişti ve bulduğum sahaflar aşırı yüksek fiyatlara satıyorlardı. Hele bir sahaf kitabın yıpranmış, her yeri çizilmiş bir kopyasına 80 lira istemişti, ben de bunu duyunca aramaktan vazgeçip yeni baskısı çıkar umuduyla beklemeye başlamıştım. Neyse ki çok geçmeden İthaki yeni baskısını çıkardı da beni çok bekletmedi, üstelik bu baskı o kadar harika ki öncekini alamadığıma sevindim ^_^ Kitap daha ön siparişteyken devam kitabı Anansi Çocukları'yla birlikte aldım ve bu bebekler çok geçmeden benim oldular ^_^

Bu alışverişimi okuoku sitesinden yaptım, ve buradan ilk alışverişim olmasına rağmen çok memnun kaldım. Kitaplar kısa sürede elime ulaştı, hiç hasar yoktu ve güzel ayraçlarla birlikte yeni çıkan kitapların küçük boyutlarda kitapçıklar halindeki ön okumalarını da göndermişlerdi. Özellikle bu çok hoşuma gitti, okuyucuların yeni kitaplar hakkında fikir sahibi olabilmesi için güzel bir yol bence. Kapıda ödeme fırsatını da veren bu özenli siteyle birlikte yeni alışverişlerimi yapacağım uygun fiyatlı adresi de bulmuş oldum böylelikle ^_^

Bu siparişim taze taze yeni geldi, cumartesi olduğu için bugün gelmesini hiç beklemiyordum ama kargoyu kapıda görünce gözlerim sevinçten yerinden çıktı ^_^ Bu da okuoku sitesinden yaptığım bir alışveriş oldu ve görüldüğü üzere biraz abarttım :D Ama sitede o kadar güzel indirimler vardı ki dayanamadım, hatta bu sepetimin azaltılmış haliydi. Kule Efendisi ön siparişteyken yapmıştım alışverişi ve daha dün satışa çıkıp gönderilmesine rağmen kitaplar bugün eksiksiz ve hasarsız elime ulaştı, o nedenle bu seferki daha da memnun kaldığım bir alışveriş oldu. Kurucunun Kızı'nı okumuştum ve çok sevmememe rağmen seriyi yarım bırakmamak için Devrimin Kızı'nı da aldım, zaten son kitapmış. Buz Kapanı ilk kitabını daha okumadığım halde aldığım bir kitap oldu, son kitap da yakında çıkacağı için artık okumaya başlarım diye düşünüyorum. Golem ve Cin'i aklımda olmamasına rağmen 10 lira kampanyasında görünce sepeti doldurmak için aldım. Dehşet Ağı da İthaki'nin son çıkardığı Doctor Who kitabı olduğu için kayıtsız kalamazdım, onu da hemen aldım.
Benim son yaptığım kitap alışverişi işte bunlardı, siz neler almayı düşünüyorsunuz? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS