Bu Ay Okuduğum Kitaplar (Şubat 2016)

29 Şubat 2016 Pazartesi

Şubat ayı da okuma performansımdan memnun kalmadığım bir ay olarak ocak ayının yanında yer aldı maalesef :( Bu ayın ilk iki haftasını şehir dışında geçirmem, KPSS'ye çalışmaya yoğunlaşmam gibi nedenlerle üç kitapla ayı kapatmış bulunuyorum. Umarım martta daha çok okurum.
Bu ay okuduğum ilk kitap, yolculukta okuması rahat olur düşüncesiyle yanıma aldığım Mahalle Kahvesi oldu. Sait Faik'le ve onun öyküleriyle tanışmam bu kitap vasıtasıyla oldu ve ben kitabı, yazarın tarzını çok sevdim. Sait Faik de külliyatını okuyacağım yazarlar arasında yerini aldı.
İkinci kitap Barış Bıçakçı'dan Bizim Büyük Çaresizliğimiz oldu ve ben kitaba tek kelimeyle bayıldım. O kadar çok sevdim ki bölümleri tekrar tekrar okudum, hemen yazarın diğer kitaplarını araştırmaya başladım; hatta yeni bir alınacak kitaplar listesi bile yaptım. Eğer okumadıysanız şiddetle tavsiye ederim.
Üçüncü ve son kitapsa, uzun zamandır merak ettiğim ama türünden dolayı temkinli yaklaştığım için okuyup okumamakta kararsız kaldığım Her Gün oldu. Kitap endişelerimi yersiz çıkardı ve ben bu kitabı da çok sevdim. Akıcı ve yalın dili, güzel hikayesiyle beni yormayan ve okurken güzel vakit geçirdiğim bir kitap oldu Her Gün. Genç yetişkin okumaktan hoşlanmıyorsanız bile bu kitaba bir şans verin derim ben.
Benim bu ayki düşük okuma performansım ve okuduğum kitaplar hakkındaki düşüncelerim böyleydi. Az okusam da okuduğum bütün kitapları sevdim. Ya siz neler okudunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS