Kitap Alışverişi

17 Şubat 2016 Çarşamba

Bir önceki alışveriş yazımda kitap alışverişini abarttığımı yazmıştım; eh, o zaman henüz bu kadar çok alışveriş yapmamıştım çünkü. Bu kez gerçekten abarttım ve son 1 ayda 19 tane kitap aldım. Tamı tamına 19. İpin ucunu iyice kaçırdığımı geç de olsa fark ettikten sonra nisanda başlayacak olan kitap fuarına kadar kitap almamaya karar verdim. Umarım bu kararımı uygulayabilirim.



İlk kitap olan Çocukluğun Sonu aslında hediye olarak geldi. Pinuccia'nın düzenlediği okuma şenliklerinden geçen yaz olanına katılmıştım ve şenlik sonunda kurayla hediye kitap kazananlardan biri olmuştum ^_^ Hediye kitabım da İthaki Yayınları'nın bilimkurgu klasikleri serisinden çıkan ve benim de merak edip okumak için sabırsızlandığım Çocukluğun Sonu oldu. Kitap geleli yaklaşık 2 ay olsa da ben hala okuyamadım ama en kısa zamanda okunacaklar listemde ilk sıralarda. 








Bu alışverişimi Okuoku'nun İthaki Yayınları'nın kitaplarında yaptığı 9,90'lık kampanyaya kayıtsız kalamamam sonucu yaptım. İthaki zaten favori yayınevim, son zamanlarda çıkardığı kitapları da gözüme kestirmiştim ancak daha alamamıştım. Uygun fiyat ve kapıda ödeme fırsatı sunan online alışveriş sitesini de bulunca fırsatı kaçırmadım ve değerlendirdim. Eğer okunmayı bekleyen diğer kitaplarımdan sıra gelirse en kısa zamanda bunları da okumayı düşünüyorum.







Bu alışverişimi de birkaç haftalığına memlekete gideceğim zaman yolda okuyacak öykü kitabı arayışına girdiğimde yaptım; evdeki sahafa gidip değiştirmek için ayırdığım kitapları topladım ve Stephen King'den Dolores Claiborne, Mahalle Kahvesi ve Yusuf Atıgan'ın Bütün Öyküleri kitaplarıyla takas ettim. Yeşil Yol'u ise kuzenim verdi, filmini önceden izlemiş olsam da kitabını da merak ediyordum elbette. Öykü kitapları amaçlarına ulaştılar; Mahalle Kahvesi'ni otobüs yolculuğumda okudum ve çok beğendim, en kısa zamanda yorumunu gireceğim. Yusuf Atılgan'ın öyküleri ise sırasını bekleyenler arasında yerini aldı.





Memlekete gittiğimde oradaki kitapçıma da uğramadan geçmedim ve bu güzellikleri aldım. İzmir'de bulamadığım kitapları orada çok uygun fiyatlara bulabiliyorum; bu alışverişimde de öyle oldu. Son Kuşlar ve Bizim Büyük Çaresizliğimiz hariç diğer bütün kitapları ikinci el olarak aldım. Hepsi okumayı çok istediğim kitaplar olsa da alışverişin yıldızları baskısı tükenen ve ikinci ellerini hiçbir yerde bulamadığım Stephen King'den Yazma Sanatı ve Stefan Zweig'den Acımak oldu. Elimdeki okumam gereken bir iki kitaptan sonra ilk iş olarak onları okumayı düşünüyorum.

Son alışverişim de bugün gelen ve yine Okuoku sitesinden yaptığım alışveriş oldu. Neil Gaiman'ın yeni kitabının çıkacağını gördüğümde onu hemen sepete eklemiştim zaten. Son zamanlarda sıkça gördüğüm ve merak ettiğim Her Gün'ü de nihayet alabildim. Kızıl Yükseliş'i okumak için serinin tamamlanmasını beklesem de Altın Oğul'u almadan duramadım. Ve Brandon Sanderson okumaya da bir yerden başlamak gerekiyordu, ben de ilk kitabı olan Elantris'i sipariş ettim. Bu alışverişin yıldızı ise uzuuun zamandır çıkmasını beklediğim İblis Döngüsü serisinin üçüncü kitabı Günışığı Savaşı oldu. Artık çıkacağından umudumu kesmiştim, o nedenle kitabın artık elimde olduğuna hala inanamıyorum. Umarım Epsilon dördüncü kitap için bizleri bu kadar bekletmez ve hemen ona da kavuşuruz.

İpin ucunu gerçekten kaçırarak son zamanlarda yaptığım kitap alışverişleri bu kadardı. Daha ne olsun diyorsunuz değil mi? Bence de, artık kendime bir dur demem ve kitap fuarını beklemem lazım. Umarım başarabilirim. Peki sizler son zamanlarda neler aldınız?

1 yorum:

  1. sanırım elinizde stephen king yazma sanatı var. çok okumak istediğim bir kitap. Satmak isterseniz iletişim için xkarimca@gmail.com adresine mail atmanızı rica ederim. iyi günler dilerim.

    YanıtlaSil

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS