Kitap Alışverişi

16 Mart 2016 Çarşamba

Son zamanlarda kitap alışverişini abarttığımı, elimde okunmayı bekleyen çok kitap olduğunu ve fuara kadar kitap almayacağımı söylesem de D&R'ın 9,90 kampanyasına kayıtsız kalamadığımı belirtmek isterim. Artık üstüne düşüp daha çok okumayı hedeflediğim klasikleri uygun fiyata bulunca kaçıramazdım tabii. Yeraltından Notlar, Utopia ve Kumarbaz'ı, hem de Hasan Ali Yücel serisinden olmasına çok sevinerek gittiğim D&R mağazasından hemen kaptım. Bülbül'ü Öldürmek'i henüz okumasam da okunacaklar listemde üst sıralarda; onu bitirdikten sonra da devam kitabı olan Tespih Ağacının Gölgesinde'yi de mutlaka okuyacağım için indirimde görünce kaçırmak istemedim.
İzmir kitap fuarına az kalmışken sonraki alışverişimi orada yapmayı umuyorum ve fuarı iple çekiyorum. Yine harika bir fuar olacağı kesin ^_^ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS