Bu Ay Okuduğum Kitaplar (Mart 2016)

31 Mart 2016 Perşembe

Bu yıl her ay okuma hızımı artıracağım diye yola çıksam da bunu bir türlü başaramıyorum. Okulu bitirip rahatlayacağımı düşünürken aksine daha stresli, daha yoğun bir döneme girdim. Son birkaç aydır deli gibi KPSS çalışmaktan değil kitap okuyacak vakit bulmak, ders çalışmaktan başka bir şey yapamaz oldum. Bu da kitaplarımdan uzak kalmama ve kendimi kötü hissetmeme neden olsa da maalesef yapabileceğim bir şey yok. Sınava kadar azar azar kitap okumakla yetineceğim. 
Mart ayında da Golem ve Cin ile Ayyaş Buda olmak üzere iki kitap okudum. Golem ve Cin derslerden ötürü bitirmemin vakit aldığı ama her elime aldığımda sayfalarını heyecanla çevirdiğim bir kitap oldu. Okuoku'dan 9,90 gibi komik bir rakama alsam da kendi liste fiyatının çok fazlasını veren bir kitap. Yorumu en kısa zamanda gelecek.

Ayyaş Buda ise, çok farklı, yerli yazından beklenmeyecek bir kitaptı. Zaten çok aşina olmadığım bir tür olan yeraltı edebiyatının bir örneğini Türk bir yazardan okumak daha da ilginç bir deneyimdi; bize çok uzak bir coğrafyayı konu alması da cabası. Kitap hakkında ne düşündüğümü daha kafamda tam oturtamamış olsam da, onun da yazısı gelecek.
Benim mart ayında okuduğum iki tanecik kitap işte bunlardı. Nisan ayında (pek sanmasam da) daha çok okuma amacımı gerçekleştirebilirim umarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS