Kitap Alışverişi

21 Haziran 2015 Pazar

Dün uzun zamandan beri ilk defa (sanırım kitap fuarına gittiğimden beri) kitapçıya uğrayıp alışveriş yapabildim. Nasıl özlemişim! Okul elimi kolumu bağladı aylardır... :(  Alışveriş dediğime de bakmayın, iki kitap alabildim sadece. Kitap fiyatları yüksek olunca her seferinde sınırlamak zorunda kalıyorum kendimi. Yayın evleri biraz daha uygun fiyatlar belirleseler çok daha iyi olmaz mı? Biz de daha çok okuruz böylelikle. Hiçbir zaman kitaba verilen paraya acıyan ya da pahalı diye istediğim kitabı almamazlık eden biri olmadım, ama artık fiyatların cidden arttığını düşünüyorum. 5 liralık kampanyalar gibi kampanyaları değerlendirmeye çalışıyorum ama almak istediğim kitaplar genelde bu fırsatlara dahil olmuyorlar ne yazık ki :/
Kitapçıya girdiğimde aklımda sadece Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler varken Neil Gaiman'ın Yokyer'ini görünce onu da aldım. Neil Gaiman okumaya Mezarlık Kitabı'yla çok kısa bir süre önce başladım ve kitabı yine çok kısa sürede bitirdim. Onun yorumunu da birkaç güne yazacağım. Gaiman'ın kitaplarını internetten araştırdığımda konusu en ilginç gelen Yokyer olmuştu, o yüzden tercihimi ondan yana kullandım. Umarım kitaptan beklediğim zevki alabilirim. Amerikan Tanrıları'nı da okumak istiyorum aslında ama basılan kitaplar çoktan bittiğinden ve yeni basımı da olmadığından hiçbir yerde bulamadım. Belki bulurum diye birkaç sahafa da baktım ama malesef yoktu. Yeni basımını beklemek zorunda kalacağım sanırım :(
Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler'i neden aldığımı ise bilmiyorum, zira daha serinin ilk kitabı olan Locke Lamora'nın Yalanları'nı okumadım :D Birkaç ay önce aldım ama kitaplığımda duruyor, şimdilik okumayı düşünmüyorum. Çünkü muhtemelen seriye bayılacağım ve sonraki kitapların çıkması için çok uzuuun bir zaman beklemek zorunda kalacağım, tıpkı Kralkatili Güncesi'nde olduğu gibi :( Çok sevdiğim kitapların devamını beklemek beni öldürüyor :(( Aynı şey Centilmen Piç serisinde de olmasın diye seriye başlamadım ama Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler'i de almaktan geri kalmadım :D Biraz garip oldu biliyorum ama ne yapayım, beklemeye gerçekten sinir oluyorum.
İşte yeni kitap alışverişim böyleydi, yazın gelişiyle tatile girdiğim için daha çok okurum ve ilerleyen zamanlarda daha çok kitap alırım muhtemelen. Dolsun kitaplıklar! :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS