Elli Ton

31 Mart 2015 Salı

''Dokunduğumuz her kitap, okuduğumuz her roman bizlerin hayatında farklı izler bırakıyor''
Bu cümleyle başlamak istedim yazıma nedeni çok açık benim için. Erotik Roman kategorisinde yer alan ''Elli Ton Üçlemesi'' benim dünyam da Romantik Romanlar kategorisinde yer aldı. Hayranlıkla bir solukta okuduğum bu roman hakkında ki ilk tavsiyem ''ön yargılarınızı bir kenara bırakın !''
Kitaplarla tanışalı 1 ay kadar oldu. Film hakkında o kadar çok şey yazıldı çizildi ve konuşuldu ki hiç aklında olmayan insanlar dahi merak içinde kaldı. İnsanlar daha okumadan bilmeden hemen kınama duygusuna büründüler. Filmine de gittim kitaplarını da bir solukta bitirdim. E L James'ı, Sam Taylor-Johnson ve tüm film ekibini tebrik etmeden geçemeyeceğim .
Evet bahsedilenlerin üzerini çizip geçemeyeceğim birinci kitabı olan ''Grinin Elli Tonu''nda James erotik roman kategorisinde yer alan romanının hakkını vermiş. Ama aşkı, imkansızı, özveriyi de o kadar güzel ele almış ki. Kitaplar hakkında bilgi sahibi olmayan kalmadı diye düşünüyorum. Ve resimden de anlayacağınız üzere benim favorim ''Özgürlüğün Elli Tonu''. Ana'nın düşüncelerinden kaleme döktüğü seride James üçüncü kitabının son kısmında çok az da olsa Christian'ın da düşüncelerini kaleme almış. Bu kitapta harika bir etki yaratmış ve biz okurları bir de seriyi Christian'ın düşüncelerinden okumak isteriz :)
Seriyi okurken kaşlarımın çatıldığını, gözlerimi kapattığımı, istem dışı yüzümü gülümsemenin kapladığını, gerilim dolu sayfalara da tanıklık ettiğimi yazmadan geçmek istemiyorum.
Geçmişten gelen psikolojik sorunları nedeniyle hep mesafeli ve aslaları olan kuralcı ama mükemmel CEO Christian Grey'i; aşkı ve sevgisi ile herkesi şaşkına çeviren son sınıf edebiyat öğrencisi Anastasia Steele'i kaleme alan bu harika romanları mutlaka okumalısınız.
Sayfalarca size kitabı anlatmak isterim ama büyünün bozulmasını istemem . Eğer hala okumadıysanız size biran önce kitabı okumanızı tavsiye ederim...
Yaşadığımız şu anda o korumacı ve romantik tavırlarıyla bir Grey'in olmaması ne kadar da kötü ;)
İlk başta da söylediğim gibi kitap benim üzerimde harika bir romantizm etkisi bıraktı, sizdeki etkisini merak etmiyor değilim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS