Doctor Who: 11 Doktor 11 Öykü

30 Temmuz 2015 Perşembe

Kitabın Adı: 11 Doktor 11 Öykü
Özgün Adı: 11 Doctors 11 Stories
Yazar(lar)ı: Eoin Colfer, Michael Scott, Marcus Sedgwick, Philip Reeve, Patrick Ness, Richelle Mead, Malorie Blackman, Alex Scarrow, Charlie Higson, Derek Landy, Neil Gaiman
Türü: Bilimkurgu, Fantezi
Goodreads Puanı: 4,07
Sayfa Sayısı: 503
Yayınevi: İthaki Yayınları
Basım Yılı: 2015
Çevirmen: Emirhan Burak Aydın

Arka Kapak Yazısı:
Tüm evrende nam salmış biri olmasının yanı sıra, yaşayan her bir canlının eşsiz olduğunu bilen Doktor, Gallifrey'de yaşayan ya da yaşamış Zaman Lordlarının belki de en farklısı.
Ödünç aldığını iddia ettiği zaman makinesi TARDIS'i, yüzlerce yıllık hayatı boyunca yanından eksik olmayan yol arkadaşları ve nereye giderse gitsin, en az yol arkadaşları kadar ona bağlı olup peşini bırakmayan düşmanlarıyla bir kahramandan daha fazlası.
Televizyon tarihinin en uzun soluklu dizisi Doctor Who'nun ellinci yılı adına, o güne kadar hayat bulmuş on bir Doktor için yazılan on bir öykü; Doktor'un kahramanlık, zekâ ve mizah dolu yepyeni maceralarını bir araya getiriyor. 
11 Doktor 11 Öykü için kalemlerini eline alan on bir yazar bu kitapla birlikte Doctor Who efsanesini, olabilecek en kusursuz biçimde yaşatmayı sürdürüyor.
İthaki Yayınları'nın 1000. kitabı olan 11 Doktor 11 Öykü için, bugün galaksimizde yaşayan en ilginç yazarlar, her bir Doktor için yeni bir macera yarattılar!(Tanıtım Bülteninden)
11 Doktor 11 Öykü, yine yaz okuma şenliği kapsamında okuduğum 2015'in en iyi kitaplarından biriydi bence. Hemen 5 puanı yapıştırdım zaten ^_^ Benim gibi Doktorseverler için müthiş bir şey, bulunmaz bir nimet bu güzellik. 11 tane Doktor, eskilerden ve yenilerden bir sürü yol arkadaşı, bol bol zaman yolculuğu, harika kurgulara sahip 11 tane öykü ve Doktor'un bizi her zaman kendine hayran bırakan zekasının nefes kesen bir şöleni var bu kitapta, daha ne olsun? ^_^ İthaki'ye bu kitabı bize kazandırdığı için ne kadar teşekkür etsek az. Daha bol bol Doktor kitapları okumak istiyoruz, iştahımız kabarıyor böyle güzel işler görünce :)
Kitaptaki 11 öyküden ben en çok 9, 10, 11 ve 7. Doktorların hikayelerini sevdim. Ama 3. Doktor'un hikayesi en en en en güzeliydi; nasıl bittiğini anlamadım, okurken uykum kaçtı, heyecandan yerimde duramadım, daha bir sürü şey. 3. Doktor'un hikayesi genişletilse, uzatılsa harika bir kitap çıkar ortaya bence. Öykü hali dişimin kovuğuna yetmedi, bitince üzüldüm, keşke devamı da olsaydı dedim. Kitabı okumamış olanlar 3'ün hikayesini pas geçip diğerlerini bitirdikten sonra onu okurlarsa müthiş bir kapanış yapabilirler bence :D 
Zaten kısa olan öyküler hakkında tek tek bir şeyler yazarsam spoiler vermiş olacağım. Ondan sonra da kaçsın hevesler :( O nedenle siz Whovianlar bu kitabı sakın es geçmeyin deyip kapanışı yapıyorum; yoksa Doktor ensenize çökebilir, benden söylemesi :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS