Kitap Alışverişi

4 Ağustos 2015 Salı

Herkese merhaba! :) Geçen haftayı memlekette geçirdim ve eski kitapçıma uğramayı ihmal etmeyip bayağı bir alışveriş yaptım. Sonra da D&R 10 TL kampanyasını değerlendirip İzmir'dekiler talan edildiği için bulamadığım kitapları aldım. Sonuçta sağlam bir alışveriş yapmış oldum :))
Biz, distopyanın kara dörtlemesi olarak geçen kitaplar arasında okumadığım tek kitaptı, ne zamandır okumak istiyordum. Parfümün Dansı da aynı şekilde uzun zamandır okumak istediğim ama hep ertelediğim bir kitaptı, sonunda onu da alabildim. Hayvan Çiftliği ve Otomatik Portakal'ı ikinci el bulunca onları da kaptım. H. G. Wells'i daha önce hiç okumamıştım, ona da Zaman Makinesi'yle başlamaya karar verdim. Diriliş hakkında iyi yorumlar okuduğum bir kitaptı, onu da almak istedim. Karanlık Zihinler aslında aklımda yoktu, ama kampanya olunca değerlendireyim dedim. Kıyamet Gösterisi'nin ise Neil Gaiman'ın henüz şimdiki gibi çok tanınmış bir yazar olmadan önce Diskdünya yazarı Terry Pratchett ile birlikte yazdığı komedya olduğunu bildiğimden görünce hemen onu da kaptım. Aslında daha almak istediğim çok kitap olmasına rağmen bunlarla yetindim, ilerleyen zamanlarda elimdeki kitapları da erittikten sonra başka bir alışveriş yaparım diye düşündüm. Biz kitap kurtlarına kitap mı dayanıyor zaten ? :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS